Arbetets gång!

  1. Hej!

    Här är lite bilder på hur mitt arbete har gått och hur det har utvecklats under de dagar då jag jobbat med det hemma.



    Detta är det material jag har använt mig utav!

    Well-papp.

    Bilder på min familj!

    Bilder på Tokio Hotel (mitt favorit band.)

    Bakrunder till mina bilder.

    Hjärte-ram.

    Hönsnät.

    Handske med Tokio Hotel Motiv.

    Lim-pistol.

    Trum-pinne





    Detta var allt än sålänge

    Fortsättningsvis så ska jag ta fram material på min familjs intressen!


Kommentarer
Postat av: Jenny Bolander

Vad kul att se att du jobbat så bra med ditt arbete, och vad kul att du har skaffat en bildblogg! Jag ska följa den med spänning.

//J

2010-09-16 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0